E M M A - 엠마
The Owner!

Hi, I'm Aima Munira Bt. Ruzi. Kindergarten teacher. Fangirl. Music & Dancing Lover.



Entries About Linkies

Stuff

Emma!

Life of fan girl here. She's crazy and lonely, here she is, writing her experience about life in her online blog so that she can see her life moving forward from time to time.

Followers!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
The Owner: Aima Munira
Others:   


Tahun Baru 2012

Assalamualaikum kepada semua pembaca~ Maaf lambat update blog sebab saya terlalu busy dan kadang-kadang saya malas nk update blog. Hehe. Belum terlambat lagi kan untuk saya mengucapkan Selamat Tahun Baru 2012 buat semua orang di Malaysia. By the way, saya nak cerita tahun nie tahun yg agak membimbangkan bagi saya and family saya sebab saya adalah calon SPM!! Ouchh!! Kecut perut memikirkan exam penting nie. Harap saya dapat menjalani semua nie. Tahun nie azam saya tak nak main-main dah. Study and study yg penting. Hope azam tahun nie dapat dilakukan. Huhu :D  ~ Bak kata orang Korea ape?? Fighting!! Haha. :) Saya harap my friend juga fighting!!