E M M A - 엠마
The Owner!

Hi, I'm Aima Munira Bt. Ruzi. Kindergarten teacher. Fangirl. Music & Dancing Lover.



Entries About Linkies

Stuff

Emma!

Life of fan girl here. She's crazy and lonely, here she is, writing her experience about life in her online blog so that she can see her life moving forward from time to time.

Followers!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
The Owner: Aima Munira
Others:   


(THROWBACK) I'm officially graduated!!

Alhamdulillah setelah belajar selama 3 tahun di kolej Islam Antarabangsa akhirnya aku telah menamatkan pengajian ku dalam bidang pendidikan awal kanak kanak. Aku bangga dapat menggembirakan mak ayah aku selama membesar dan mendidik aku. Aku ingat lagi mak aku cakap, "sekurang kurangnya ada sorang yang dapat naik pentas", katanya. Aku dah mula sebak dalam masa yang sama aku bangga. Alhamdullilah, finally I can do it!






My fam 💖